HTC Magic med Googles Android – Ny iPhone-dödare?

Nya HTC Magic med googles Andoid gränssnitt är det möjligen den nya iPhone-dödaren?

Telefonen har en mjuk och enkel design samt ett flertal smidiga funktioner så som autofokus, snabb internetuppkoppling och surfning. Wi-fi funktionen är även perfekt för surfning och smidiga applikationer i hemmet.

Vodpod videos no longer available.

more about ”Video Tour: HTC Magic”, posted with vodpod

Om produkten

Typ: Turbo-3G och trebands-gsm
Skärm: 3,2 tum TFT-LCD, 320×480 pixlar upplösning, 262.000 färger
Minne: 512 MB (Plats för micro-sd)
Kamera: 3,2 megapixel med autofokus
Tal: 6 tim 40 min
Standby: 660 tim
Mått: 113x55x13,65 mm
Vikt: 119 gram
Anslutningar: USB, Bluetooth, wlan, Wi-Fi
Övrigt: G-sensor, digital kompass, YouTube

4 kommentarer till HTC Magic med Googles Android – Ny iPhone-dödare?

  1. david skriver:

    tycker den är alldeles utmärkt telefon. skönt med friheten som utvecklare

    //david http://andr0id.se

  2. Hampus Landelius skriver:

    Kan tänka mig det! Står i valet och kvalet mellan en Iphone eller en HTC Magic… tror dock att kärleken för google kanske vinner!

  3. Vänta till HTC Hero kommer, det är nästa generation av magic och släpps i Sverige i juli. Den är snabbare, har flash 10 så man kan kolla på i princip allt videomaterial som finns online, samt en ny ytbehandling som inte finns på tidigare telefoner vilket gör att skärmen och telefonen i helhet i princip är helt fri från fingeravtryck och annat som är störande med touchscreen.

    Jag var helt inställd på en magic till jag såg att hero är på g, nu väntar jag på den, sen ska jag slå till. Är så innerligt jävla trött på min Nokia 6220 som ramlar sönder i smådelar…🙂

    /Victor

  4. Hampus Landelius skriver:

    Nice ska vänta med andakt!

Kommentera

