Voddler -Som Spotify fast med film! – Äntligen?

voddler

Bredbandsbolaget beskriver på sin hemsida Voddler som skall vara som spotify fast med film. Tjänsten kommer i olika former. Betala per film, en fast avgift samt en reklamfinansierad.  Detta är en tjänst jag väntat på så länge och är oerhört nyfiken på hur programmet fungerar.  Om någon av grundarna av tjänsten pejlar in detta inlägg så har ni här en sugen beta-testare.

Tjänsten Joost gick för ett tag sedan i graven och det ska bli intressant att se hur denna tjänst klarar sig! Är det ett värdigt alternativ (tänk spotify.. ) så är det lätt värt ett par tusenlappar om året om ni frågar mig.

Läs mer om detta på IDG

2 kommentarer till Voddler -Som Spotify fast med film! – Äntligen?

  1. Hampus Landelius skriver:

    (Nynnas)Jag hade en gång en film…. med bitrate, gunst och flärd… men den tog så ledsamt bort, bort bort bort bort, svara mig nuuuuu var är den nu….. jag bara undrar var är voddler nuuuuu!

Kommentera

