Gratis är gott! – även på denna blogg!

Gratis

Gjorde en sökning på mina mest populära blogginlägg och såg att gratis regerar, längt upp ligger Pixl och därefter Voddler, samtidigt antyder lite av statistiken att man kanske skulle få en större läsarkrets om man började skriva på engelska men för tillfället är jag mycket glad över mina ca 500 besök i månaden!

Den dag så antalet går över 1000 en månad lovar jag att jag sätter mig vid pianot och spelar en trudelutt till antalets ära!🙂

Kommentera

