Lanserar @Hampus -RAW ett freemium projekt

RAW

Idag lanserar jag @Hampus RAW som är en hemsida byggd i Google Sites. På denna sida lägger jag in samtliga inlägg som postas här på bloggen, men klipper bort alla bilder samt rörlig media. Inläggen är även kategoriserade efter kategori.

Syftet med hemsidan är flera.

  • Dels för att kunna testa olika gadgets samt funktioner som inte fungerar i denna wordpress-version.
  • En möjlighet att få dubbel indexering.
  • Det är även ett Freemium projekt där jag hoppas att Google annonseringen kan betala för vissa mer tekniska uppgraderingar på denna blogg som byte av domännamn samt CSS editorn.
  • Ett kul projekt att lära sig nya kunskaper genom.

Jag kommer att fortsätta som vanligt på denna blogg men jag lägger in en kopia på hemsidan efter varje inlägg.

Sidan är kanske inte allt för estetiskt tilltalande, men jag kommer att fixa och trixa med den så fort jag har ledig tid.

Mvh Hampus

PS jag planerar även ett lite längre inlägg över hur ni kan göra samma sak!

En kommentar till Lanserar @Hampus -RAW ett freemium projekt

  1. tdwpgzqjc skriver:

    My spouse and I stumbled over here from a different web address and thought I might as well check things out. I like what I see so now i am following you. Look forward to looking into your web page for a second time.|

Kommentera

