Idag firar jag mitt 100e blogginlägg med ett musikstycke!

Idag firar jag mitt hundrade inlägg på denna blogg! Hurra hurra hurra

(Jag kom in samband med detta på att jag lovat att fira detta med ett litet musikaliskt stycke…… SO HERE IT COMES!)

Det är otroligt kul att bloggen ökar med ett par hundra unika läsare varje månad. Idag står antalet unika besökare i 1103 och jag hade ett nytt rekord för bloggen igår med 80 unika besökare!  Jag kommer att fortstätta med tester av olika webbanalysprogram men försöker även blanda med lite andra nyheter.

Lite rolig statistik från denna blogg:

Antal unika besökare 1103 (2009-10-21)

Antal olika länder som besökt bloggen: 27

Antal kommentarer: 53 (Host… inkl mina egna)

Det mest populära inlägget: Pixlr

Flest antal kommentarer till ett blogginlägg: Idéverkstad für alle

Populäraste webbläsaren bland besökarna: Firefox 3

Populäraste operativsystem bland besökarna: Windows XP

Har ni några önskningar om framtida blogginlägg så tveka inte att kontakta mig!

/Hampus

En kommentar till Idag firar jag mitt 100e blogginlägg med ett musikstycke!

  1. Per Vikström skriver:

    Tack för musiken! Nu ser jag fram emot vad som händer efter 200 inlägg.😉

Kommentera

