Namnbyte samt uppgradering?

 

Jag funderar på att köpa en domän och sedan installera wordpress 2.8.5, mest för att kunna ta del av de oändliga widgets, funktioner  och bättre themes som den versionen tillhanahåller.

Jag tror även att det skulle peppa mig till att ta bloggande och mitt engagemang för sociala medier ett steg högre.

Vad tycker ni om namnet theonlyconstant? Namnets syftar på Heraclutus citat ”The only constant is change” vilket jag tycker passar bra inom ett social media-perspektiv.

Jag har sedan ett par månader tillbaka en ganska bra skara människor som läser bloggen, (Tack för det!) och det vore jätte kul om ni kunde skriva en rad eller två om vad ni tycker om namnet.

Ett alternativ är självklart att döpa om domänen till Hampus Landelius, det vore en boost för mitt personliga varumärke men samtidigt inte syftet med denna blogg.

Vi hörs mvh Hampus

Ps är det något särskilt ni vill att jag ska blogga om? kontakta mig i så fall så gör jag lite research!

3 kommentarer till Namnbyte samt uppgradering?

  1. Hampus Landelius skriver:

    Jag köpte precis theonlyconstant.se! Nu ligger framtiden öppen för nya utmaningar🙂

  2. erik skriver:

    Låter bra🙂

  3. Hampus Landelius skriver:

    Yes snart blir det wordpress 2.8.5

Kommentera

