Searchmeet 2009, deltagarlistan uppdaterad!

Jag uppdaterade listan för deltagarna till Searchmeet 2009, då jag i sammanhanget känner mig lite som en Rookie så gjorde jag lite nytta och sökte fram i princip alla deltagares hemsidor samt Twitter – ID. Listan finns att läsa på min Hampus raw sida.

Jag la precis till personliga hemsidor eller bloggar i en ny kolumn, ska jag ta bort eller lägga till något? Skicka i så fall ett mail till hampuslandelius[at]gmail[punkt]com

 

2 kommentarer till Searchmeet 2009, deltagarlistan uppdaterad!

  1. Niklas Lindh skriver:

    Bra initiativ Hampus! Ses på lördag!

Kommentera

