Tack för att ni läser – En snabb post i statistikens spår

Så mycket att göra, men så lite tid sammanfattar denna dag för mig. Dock så hade det varit kul att skriva ett utförligt webbanalystest vilket brukar vara  populärt och ge lite trafik till sidan. Som ni ser på bilden så ligger jag gripligt nära att få 3000 unika läsare denna månad, vilket skulle vara en väldigt tillfredställande siffra.

Sedan jag började blogga har ökningen av läsare stigit gradvis varje månad vilket är kul och ger en bra sporre till att fortsätta.

Antal läsare per månad:

197 340 671 862 1 026 1 762 2 868

Det är alltid kul när man hittar ett fantastiskt analysverktyg och får till en bra post kring detta. Mitt inlägg om Twitteranalyzer var ett sådant som snabbt blivit ett av de mest lästa blogginläggen. Dock ligger Pixlr inlägget fortfarande på högsta plats. Vilket tyder lite på att det finns ett stort behov av gratistjänster som komplement till klassiska dyra program så som photoshop eller office.

Måste kila vidare, men vi hörs och återigen tack för att ni läser min blogg, det betyder mycket!

2 kommentarer till Tack för att ni läser – En snabb post i statistikens spår

  1. Per Vikström skriver:

    Nådde du 3000 läsare?

  2. Hampus Landelius skriver:

    2953… hade så otroligt mycket den dagen så jag hann inte skriva ett master-inlägg. Men jag är fantastiskt nöjd med den siffran ändå🙂

Kommentera

