Äntligen en invite till Voddler!

Gissa om jag blev glad när jag fann denna inbjudan till Voddler! Äntligen får jag chansen att testa denna tjänst som jag så många gånger skrivit om. Räkna med ihärdigt testande till helgen!

CANT TYPE…. MUST TEST!

2 kommentarer till Äntligen en invite till Voddler!

  1. Marknadsföring skriver:

    Vad tycks? Är personligen grymt besviken!

    // Magnus

  2. Hampus Landelius skriver:

    Jo det märks verkligen att det är en beta… men jag stödjer idéen till 100 %

    Installationen gick snabbt och smidigt men jag tycker att man gott kunde lägga in ett fönster med snabbkommandon. För väl inne i systemet med en uppstartad film utan mus så var det svårt att veta vad man skulle göra.

    Blev även lite irriterad på att jag var tvungen att se 5 reklamfilmer… men det finns så klart en betalversion som gör att man slipper det.

    Ska testa voddler mer under julledigheten!

Kommentera

