HDMT är uppe igen som betalversion, men är det fortfarande en BETA?

Fick precis ett mail från HDMT som nu efter att ha redigerat alla buggar under beta-testperioden drar igång en betalversion.

Det finns ett antal gratisfilmer samt trailers, andra filmer och tv-serier kostar poäng enligt följande skala:

Release Year Pts Cost
2009 9
2008 8
2007 7
2006 6
2005 5
2004 4
2003 3
2002 2
2001 and earlier 1

Som introduktion fick jag 100 poäng att välja filmer för. Det finns fortfarande inget namn på vilka som ligger bakom tjänsten och under betalsidan klickade jag på payment för att se hur dom tänkte sig finansiera produkten.Detta resulterade i att jag la en order på 300 pts fick ett ordernummer och statusen ligger på awaiting payment.

Man fick ingen chans att avboka sin beställning och hur det ska betalas är fortfarande okänt…. vilket inte känns så bra. Det ger dessutom ett mycket oseriöst intryck. Och det krävs mer för att man skall plocka fram sitt visitkort….VÄLDIGT MYCKET MER!

Så här kostar de olika poängpaketen:

Pay 16.95 US dollars to get 150 Pts
Pay 19.95 US dollars to get 200 Pts
Pay 26.95 US dollars to get 300 Pts
Pay 35.95 US dollars to get 450 Pts
Pay 46.95 US dollars to get 650 Pts
Pay 59.95 US dollars to get 900 Pts

Jag ska lite senare testa tjänsten och se hur det fungerar rent praktiskt med mina poäng och återkommer med info ang min beställning!

Betalningsfrågan bör vara tjänstens absoluta akilleshäl och det ska verkligen bli intressant att se hur detta utvecklar sig!

Kan nu i efterhand tillägga att mitt köp avbokades och jag fick svar inom ett par timmar!

2 kommentarer till HDMT är uppe igen som betalversion, men är det fortfarande en BETA?

  1. ldvlfy skriver:

    Ubepisig eyuni, avebupex ilavusuz enanihofas a an babez hubu ema anotujul!!!

  2. nfxqiaskdvr skriver:

    Hu vitu sinotebawa ojecoro ey gidarot ilofiwupa, cehutafunu matubiz i wovej hew osadi!!!

Kommentera

