Kvalitetsstrumpor av hög klass fixar julklappen till dig själv och familjen



Jag fick precis hem en försändelse med 8 riktigt snygga strumpor från Onepair.  Onepair är ett företag som säljer strumpor av hög klass till fantastiska priser!

Det finns inget bättre än när man hittar ett nätalternativ som rockar alla konkurrenter i pris och som dessutom har den där silkeslena känslan när man drar på sig en ny strump på foten.

Förra vintern när jag som vanligt åkte över till florida så köpte jag ett par Ralph Laurent strumpor för 18$ styck med en liten häst på sidan…. dom har gått sönder ett år senare och jag är motsvarande 126 kronor fattigare. Obervera att dessa var svarta utan något mönster.

Hos onepair kunde jag ha fått nästan 6 strumpor för det priset…. till samma kvalité nä framöver så vet jag var jag ska köpa mina strumpor!

Dessutom var leveransen blixtsnabb och gratis porto!

I LIKE.. I LIKE ALOT!

Kommentera

