Testade iPad för ett par veckor sedan!

För ett par veckor sedan satt jag och ett par vänner och drack gott vin och hade det allmänt trevligt då en i sällskapet plockade upp en sproijlans ny iPad ur väskan för att kika på sina mail. (Mannen arbetar på Google) Jag som hypar allt nytt blev ordentligt exalterad och fick leka med iPaden i ett par timmar och det samlade intrycket är: MAN MÅSTE BARA HA EN IPAD……!

Jag hade länge en iPod touch innan jag skaffade en iPhone och var väldigt nöjd med den dock kan man inte jämföra produkterna. Känslan man får av att navigera på den stora plattan är fantastiskt.

Jag läste marvelserietidningar, använde kartfunktionen, läste James Joyce, kollade videos … you name it! (Mitt i exalterade tillstånd fick jag för mig att skapa lite redaktionellt innehåll med min iPhone…. som sagt, vi drack väldigt gott vin och det återspeglades i min retorik…🙂 så ni får vara utan dem!

Jag inser att detta inlägg knappast har något större nyhetsvärde men jag kände att jag behövde bidra min min synpunkt kring denna fantastiska produkt.

Dock får dom se till att fixa de wifi-buggar och andra barnsjukdomar produkten är drabbad av. Julen 2010 blir det min egna julklapp!

Läs mer på IDG

mvh Hampus

Nu tillbaka till köket för att skapa en ljuvliga hamburgare!

Kommentera

